Monday, July 31, 2006

'Bagay Bay!

Nakit-an nako ni nga kudak namo ni Manny Pacquiao sa dihang gilili nako akong photobucket account. Di pa kaayo siya sikat ato. Gabilliard mi's akong mga migo sa Coronado Lanes (nahanaw na na nga building sa Makati) unya kalit nga naay gikagubtan. Si Manny diay. Hunahuna pa nako atong panahona, "tinuod jud diay nga sugarol ning tawhana". Lingo-lingo na lang ko. Giswerte nuon to siya atong gabhiuna kay murag nidaug man siya bisag gihatagan niya'g partida iyang kontra. Mga P200K kuno ilang pusta ato. Ambot lang unsa katinuod pero mao may akong nadunggan.

Sa dihang nagpahuway kadali si Manny, nagkisikisi akong mga kauban (upat man mi kabuok).

"Papicture tayo pare!" ingon pa sa usa.

"Punyeta ang jojologs nyo!" matud sad nako samtang gatira.

Abi nako'g gabinuang ra ang mga igat, pastilan niduol jud ang usa kang Manny.

"Sir Manny, Sir Manny, pweding magpapicture?". Niduko na lang ko sa kaulaw.

Pero bilib sad ko ni Manny kay game sad, nitupad dayon sa akong mga migo unya ningisi. Ah, asa sad ko palupig, dagan dayon ko dungan smile sa luyo. Jologs na kung jologs.

Photobucket - Video and Image Hosting

Ang resulta, ang akong migo nga niduol kang Manny, mao na nuoy nahimong kodaker! BWAHAHAHAHA!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home