Wednesday, November 02, 2005

Ug Di Pa Lang Sala

Buang ni’s Jr. Kilat, maayo gyung pagtapot sa iyang kanta sa akong utok mao nga samtang gadrive sige kog gayawyaw “ug di pa lang sala ang mamaak..” nakalimot ko nga kuyog man diay nako akong palalab, natas’an nuon ko ug kilay.

“Unsa man na imong kanta uy!” Bwahahaha. Kaluoy sa uyab, behind na kayo sa times.
Sugdan unta nako’g explain nga kanta to ni Jr. Kilat pero hago na. Nihunong na lang ko.

Usahay makahunahuna ko nga murag wa man niagi ug insaktong pagkadaga ning akong pasahero kay unsaon man lagi, pirti mang pagkanegosyante-- pero lahi-lahi man sad ta ug hilig. Ang uban ganahan magparty, ang uban ganahan mangita’g kwarta.

Pero balik ni Jr. Kilat, gi-introduce ko aning grupoha sa akong migo nga tagaSugbo, ako sang gishare sa akong mga amigo dinhi nga kamao gamay mobinisaya. Nakurat man ko kay pirti man nilang lingawa. Ambot ngano. Siguro bag-o nga experience para nila nga makadungog ug kanta nga binisaya nga in a way dili gikan ni Max Surban or ni Yoyoy Villame.

Dagha’y nangutana ug unsa ang sigbin (usas mga kanta), daghan say nitubag. Wa na lang ko niapil ug tubag kay mas lingaw man paminawon ang ilang mga creative kaayo nga mga gipangtubag. Wa sad koy kasingkasing nga icorrect sila. Bahala na sila ug mutoo kang kinsa man sila gusto mutoo.

Ambot ug nadayon ba tong concert nila dinhi katong Oct. 25. Gahinam-hinam unta ko nga motan-aw pero atay ning ulipon ta sa corporasyon kay pirti man gyung daghana natong buluhaton sa matag adlaw mao nga nawa gyud sa akong hunahuna ang ilang concert. Sige lang, basig makatan-aw ra ko nila nga moperform ug makabisita na sad ko sa cebu. Mag-igo na lang sa ko sa pagpaminaw sa ilang CD. Hinaut unta nga makatabang ni ilang sonata para di ko makatug kay daghan pa ko’g humanon. Haay ! Kapait ning kinabuhia.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home